Interesse in een gratis proefles? Via onderstaande link kun je zelf je proefles boeken. 
Weet je niet goed welke vorm van yoga het beste bij je past, vul dan het contactformulier in. 

PROEFLESPLANNER

Het meest recente overzicht van ons lesrooster vind je: hier

Yoga Nidra en Yoga & Meditatie

2017 was een enorm zwaar jaar voor mij door allerlei persoonlijke omstandigheden.


Ik was overmand door verdriet, machteloosheid en boosheid en kon niet meer stoppen met denken, het bleef maar malen in mijn hoofd.

Ik kwam dan ook in een zware depressie terecht.

In het najaar van 2017 ben ik begonnen met een proefles Yoga Nidra en het voelde meteen als "thuis komen"
Alleen al de serene rust bij binnenkomst van de yoga studio was al heerlijk..de les waarbij ik voor het eerst in lange tijd een beetje kon ontspannen en het gezellig theedrinken met de medecursisten na de les waarin nog wat ervaringen van de les worden gedeeld
waren ook zeer prettig.
Vol overgave ben ik begonnen om 1 a 2 x per week deel te nemen aan Yoga Nidra en Yoga & Meditatie.
Ik heb de rust weer gevonden in mijn lijf en hoofd.
Het is niet zonder vallen of stoten gegaan, menig maal liepen de tranen over mijn wangen bij het Nidra gedeelte maar het voelde altijd goed...want dat is wat je leert ...het leven is geen wedstrijd en het is altijd goed wat je voelt, het mag er gewoon zijn.

Ook nu ik weer lekker in mijn vel zit, gebruik ik nog regelmatig de ademhaling technieken die ik geleerd heb als ik me eens
wat gespannen voel of niet kan slapen.
Yoga Nidra heeft mij goed gedaan..ik zie het ook als een cadeautje....het heeft me echt geholpen zodat ik de draad weer kon
oppakken en verder kon gaan met mijn leven.

Bedankt Franca!

blad

Meld je aan voor de nieuwsbrief

© Yoga Jiva 2024 - Website: Van Dongen Design

logo

Yoga Jiva
Moussaultstraat 9
5721 KE Asten

T: 06 20 28 57 04
E:

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met ons cookiebeleid.