Interesse in een gratis proefles? Via onderstaande link kun je zelf je proefles boeken. 
Weet je niet goed welke vorm van yoga het beste bij je past, vul dan het contactformulier in. 

PROEFLESPLANNER

Het meest recente overzicht van ons lesrooster vind je: hier

Zwangerschaps en Yoga Nidra

Bij mijn eerste bevalling wist ik niet goed om te gaan met de ademhalingstechniek.
Omdat het tijdens de bevalling zeer noodzakelijk is om goed bij te blijven en de tijd te doorstaan besloot ik te kiezen voor Zwangerschaps Yoga Nidra. Ik had nog geen enkele ervaring met Yoga. 


Maar wat mij meteen duidelijk werd is de rust die je ervaart en meeneemt tijdens de lessen.Gebruik van spieren met verschillende en afwisselende oefeningen en uiteraard de juiste technieken m.b.t. ademhaling. Tijdens de lessen voel je de rust en ben je een met jezelf en uiteraard je baby. 
De rust nam vaak de overhand omdat het soms ook lastig was om wakker te blijven (vooral als moeder van een peuter).
Ondanks ik nog geen eerdere ervaring had met Yoga Nidra viel mij wel meteen de professionaliteit op. 

Zo wordt iedere les even stilgestaan of er wensen of klachten zijn en deze gegevens worden dan weer meegenomen in een volgende les. Zo komen er oefeningen aan bod gericht op bijvoorbeeld de rug, bekken en benen.
Ik ben zeer tevreden over de lessen en de aandacht die gegeven is. En ja bij mijn uiteindelijke bevalling heb ik mijn ademhaling goed kunnen toepassen. 
Ik raad Yoga Nidra t.b.v. de zwangerschap dan ook zeker aan.
Janneke

blad

Meld je aan voor de nieuwsbrief

© Yoga Jiva 2024 - Website: Van Dongen Design

logo

Yoga Jiva
Moussaultstraat 9
5721 KE Asten

T: 06 20 28 57 04
E:

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met ons cookiebeleid.