Interesse in een gratis proefles? Via onderstaande link kun je zelf je proefles boeken. 
Weet je niet goed welke vorm van yoga het beste bij je past, vul dan het contactformulier in. 

PROEFLESPLANNER

Het meest recente overzicht van ons lesrooster vind je: hier

Stoel Yoga 70+

Door omstandigheden gedwongen en na ruim 25 jaar met veel plezier iedere week hatha yoga beoefend, moest ik medio 2016 hiermee stoppen.


Dat viel me zwaar: afscheid nemen van m'n docente, maar ook van mijn mede-yogacursisten, waarmee we 'n gezellige club in al die jaren vormden...
Daarbij voelde ik, dat ik iets miste, want yoga beoefenen is voor mij een manier van leven geworden, waardoor je fit blijft van lijf en ledematen.
In februari 2017 maakte ik kennis met Franca en zij vertelde, dat ze een groep wilde starten met 70-plussers door yoga te beoefenen met behulp van een stoel en niet staand of liggend op een yogamat...
Ik raakte enthousiast door haar verhaal en inmiddels zijn we met een groepje van vijf dames al enkele maanden bezig met z.g. stoelyoga en je staat versteld hoeveel oefeningen je zittend kunt doen!!
Armen en benen, rug en schouders, alles komt aan de beurt, maar ook staand naast of achter de stoel kunnen we veel oefenen en dat doen we dan ook.
We zijn enthousiast bezig samen, maar de schitterende ruimte, waarin we verblijven tijdens de les, is ruim genoeg voor nog meer ouderen, die ook na een tijdje zullen ervaren, hoe goed yoga is voor je hele lichaam en dat je er fit bij blijft tot op hoge leeftijd, want dat willen we toch allemaal.

Dus mensen: laat je niet weerhouden en ervaar het plezier van een uurtje in de week bewegen en te zorgen, dat je fit blijft!
Een enthousiaste beoefenaar van inmiddels 80 jaar.

Mariet Loomans

blad

Meld je aan voor de nieuwsbrief

© Yoga Jiva 2024 - Website: Van Dongen Design

logo

Yoga Jiva
Moussaultstraat 9
5721 KE Asten

T: 06 20 28 57 04
E:

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met ons cookiebeleid.