Interesse in een gratis proefles? Via onderstaande link kun je zelf je proefles boeken. 
Weet je niet goed welke vorm van yoga het beste bij je past, vul dan het contactformulier in. 

PROEFLESPLANNER

Het meest recente overzicht van ons lesrooster vind je: hier

Ashtanga Yoga

Ik dacht effe een review te schrijven, maar dat valt niet mee. Er is zoveel te vertellen over wat Yoga met je doet.
Over hoe Franca, Yoga in mijn leven heeft gebracht en hoe veel dingen ik nu van haar leer.

Al vele jaren had ik het vermoeden dat yoga wel iets voor mij kon zijn, heb in Someren enkel lessen gevolgd, maar ik voelde me toen niet op mijn plek tussen de “oude” vrouwen. (Sorry, ik was toen zelf 18)
Na hardlopen, fitness en vele ander sporten, ben ik op de sportschool power yoga gaan doen en dat vond ik fijne lessen, maar daarbij miste ik iets.
Toen kwam Yoga Jiva op mijn pad.
Vanaf het eerste moment dat ik op de mat ging staan en ik van Franca de houdingen leerde, was het alsof ik thuiskwam. Nu is Ashtanga Yoga een onderdeel van mijn leven en doe ik 3 a 4 keer per week mijn practice. Het doen van de houdingen in de Yoga, geeft me rust. Laat me meer bij mezelf blijven.

Vaak lukt een houding net iets beter dan de vorige keer, maar soms ook niet. En dan is daar Franca, die je laat weten dat dat ook goed is.
Ze leert me te luisteren naar mijn lichaam en ze leert me mijn lichaam te accepteren. Deze lessen neem ik (onbewust) mee in mijn dagelijks leven.

Yoga Jiva is een ontzettend fijne Yoga studio, waar je de pure Yoga leert. Het gaat er helemaal niet om, om perfect in de houding te komen.
Het gaat erom dat zoals jij het doet, het voor jóu goed is.

Jolanda Basten

blad

Meld je aan voor de nieuwsbrief

© Yoga Jiva 2024 - Website: Van Dongen Design

logo

Yoga Jiva
Moussaultstraat 9
5721 KE Asten

T: 06 20 28 57 04
E:

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met ons cookiebeleid.